Contact us for log-in details:
info@dymak.dk


Christine Boland: TREND BEACONS x DYMAK: 1 + 1 = 3

Christine Boland er først og fremmest en trendanalytiker med baggrund i psykologi og mode. Personligt foretrækker hun at blive kaldt en trendanalytiker fremfor trendiagttager, da analytiker bedre beskriver den aktive rolle hun spiller. Christine holder også  foredrag og præsentationer både i Holland og i udlandet og anses af mange for at være en inspirerende  taler eller mere korrekt, en inspirator. Takket være sine overraskende perspektiver får hun sine lyttere til at tænke på en anden måde. Hun giver også virksomheder og sociale organisationer rådgivning som konsulent. Find ud af mere om Christine her: http://www.trendsmindsets.com/

Trends

TREND BEACONS & DYMAK

"For os er det at arbejde med Dymak ideelt, fordi der fra begge sider er opnået et optimalt resultat. Synergiformel: en plus en er lig med tre. Dymak tilbyder omfattende ekspertise, stor viden, omfattende produktioner og globale sourcing kanaler. TREND BEACONS samler vigtige trend signaler fra hele verden, udvælger de mest passende trends og præsenterer de forskellige udviklinger. Hvad driver kunderne, hvilket formsprog (trend) passer ind, og hvordan oversættes det til et bestemt produkt? Vi designer styleguides til Dymak, hvor tendenserne er oversat til potter. Denne styleguide fungerer både som grundlag for Dymak’s egne unikke produkter, men også for Dymak’s kunder, samt som grundlag for indkøb af forskellig ’collections’.

Synergien mellem Dymak og TREND BEACONS er speciel og  resultatet er en unik stil som efterhånden er let genkendelig. En stor glæde at være en del heraf med mit team".

What drives consumers, what form language fits in with that and how do you translate that into a specific product?